Kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords) to idealny sposób na natychmiastowe dotarcie do Klienta. Linki sponsorowane z odnośnikiem do naszej strony www pojawią się w najbardziej widocznych miejsca wyszukiwarki i przekierowują zainteresowane osoby bezpośrednio na Twoją stronę. W przeciwieństwie do usługi pozycjonowania nie płacimy za pojawianie się na wysokich pozycjach, ale opłata jest naliczana dopiero w momencie kliknięcia w reklamę. Taki model rozliczenia to CPC (Cost-Per-Click), czyli opłata naliczona jest tylko w przypadku kliknięcia. Jest to istotny atut kampanii reklamowej w Google Ads, dzięki któremu możemy w precyzyjny sposób możemy określić limit budżetu jaki ma być wykorzystany na promocję. Linki sponsorowane są bardzo skuteczną metodą promocji w wyszukiwarce poprzez mnogość opcji i ustawień, gwarantujących dotarcie do najbardziej zainteresowanych odbiorców.
Dzięki linkom sponsorowanym Google Ads masz pewność, że zapłacisz tylko za osoby zainteresowane Twoją ofertą.
Ile trwa kampania reklamowa?
Klient sam decyduje ile ma trwać kampania reklamowa w Google. Może to być dzień, miesiąc, czy rok. Nie ma żadnych ograniczeń i limitów czasowych. Linki sponsorowane to może być usługa jednorazowa lub cykliczna. Nie ma potrzeby podpisywania wielomiesięcznej umowy.
Zalety linków sponsorowanych Google Ads:
- Pełna kontrola wydatków – przeznaczasz dokładnie tyle ile chcesz, nigdy nie zaskoczy Cię żadna faktura!
- Natychmiastowe efekty – reklama pojawia się w ciągu kilku minut i od razu generuje profity!
- Dotarcie tylko do zainteresowanych odbiorców – osoby nie zainteresowane nie klikają w Twoją reklamę!
- Dowolnie wybrane frazy – brak limitów co do ilości oraz rodzaju fraz!
- Szczegółowe raporty – na każdym etapie można sprawdzić statystyki i skuteczność kampanii!
- Dowolna konfiguracja – reklama może wyświetlać się, np. w promieniu 50 km od siedziby firmy lub w danym województwie, reklama może wyświetlać się w określonych godzinach i określonym dniu. Są też inne istotne ustawienia poprawiające jakość skuteczność kampanii!
Cennik kampanii reklamowej Google Ads jest uzależniony od budżetu, który ma być przeznaczony na kliknięcia. Opłata pobierana tylko za konkretnego Klienta, który odwiedzi Twoją stronę za pośrednictwem reklamy, samo wyświetlanie reklamy jest bezpłatne! Linki sponsorowane są obok pozycjonowania istotnym elementem marketingu internetowego – SEM. Opłaty za linki sponsorowane są pobierane na zasadzie przedpłaty. Po dokładną wycenę zapraszamy do kontaktu.
Jak wygląda współpraca w trakcie kampanii linków sponsorowanych:
- Ustalenie najlepszych słów kluczowych i parametrów kampanii
- Przedstawienie wyceny usługi
- Uruchomienie kampanii reklamowej
- Optymalizacja kampanii w celu uzyskania jak najlepszych efektów
- Raportowanie i ciągła optymalizacja