Pozycjonowanie to działania SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek. Pozycjonowanie i optymalizacja stron ma na celu przeprowadzenie szeregu działań, których zadaniem jest poprawa jakości strony internetowej. Wdrożenie skutecznego SEO sprawia, że strona ma szansę wyświetlać się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Za sukces uznaje się pojawienie fraz na pierwszej stronie wyników, czyli tzw. TOP10. W Polsce najpopularniejsza wyszukiwarka to Google, posiadająca ponad 95% udziałów, więc podczas pozycjonowania skupiamy się właśnie na niej. Z Google korzystają również serwisy partnerskie takie jak Onet, czy Interia, a wyniki pozycjonowania są widoczne również u nich. Pojawienie się więc, w TOP10 jest gwarancją wysokiej liczby odwiedzin strony. Pozycjonowanie stron internetowych może się odbywać na kilka lub kilkadziesiąt wybranych przez Klienta fraz tzw.  słów kluczowych.

Zawsze doradzamy przy wyborze fraz i słów kluczowych sugerując się statystykami wyszukiwarek i narzędziami analitycznymi.

Jak pozycjonowanie pomoże Twojej firmie?

Pierwsza strona w Google zabiera ponad 75% całego ruchu z wyszukiwarki! Wyższa pozycja w wyszukiwarce to większa liczba zapytań lub zamówień przekładających się na Twój zysk. Zajmując wysokie pozycje zyskujesz wymierne korzyści, jak również prestiż i przewagę nad swoją konkurencją. Ilość osób, które odwiedzą stronę zależy od odpowiednio dobranych fraz, które mają być pozycjonowane, ich ilości oraz osiągniętych pozycji. Ważna jest też już sama historia strony. Po wstępnej analizie projektu będziemy w stanie przedstawić prognozy.

Wykres przedstawia osiągnięte rezultaty dla jednej z pozycjonowanych stron. Styczeń 2016 wygenerował 331 odwiedzin, a styczeń 2017 to już 2143 odwiedzających. Ponad 6-krotny wzrost odwiedzin!Wykres przedstawia osiągnięte rezultaty dla jednej z pozycjonowanych stron na przestrzeni 12 miesięcy. Styczeń 2016 wygenerował 331 odwiedzin, a styczeń 2017 to już 2143 odwiedzających. Ponad 6-krotny wzrost odwiedzin!

Ile trwa skuteczne pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie to nie jest usługa jednorazowa, jest procesem ciągłym i długofalowym. Nie zalecamy usługi dla firm, które chciałyby, żeby ich oferta pojawiała się na pierwszej stronie, np. przez miesiąc. Dla takich firm zalecamy linki sponsorowane. Na efekty pozycjonowania trzeba poczekać, ponieważ nie są one widoczne od razu. Nie istnieje cudowna metoda na skróty, która będzie bezpieczna dla pozycjonowanej strony i szybko przyniesie trwałe efekty. Stosujemy się do wytycznych Google w zakresie pozycjonowania, dlatego nasze działania są bezpieczne i długotrwałe. Pierwsze widoczne rezultaty pozycjonowania mogą się pojawić nawet po kilku dniach, jednak dopiero po kilku miesiącach strona lub sklep internetowy zajmie właściwe pozycje na najważniejsze frazy. Bywa, że na te najtrudniejsze frazy będzie trzeba poczekać nawet rok.

Jakie strony pozycjonujemy?

Wszystkie strony i sklepy internetowe są możliwe do pozycjonowania. Optymalizacji SEO mogą być poddawane zarówno strony statyczne, jak i bardziej złożone systemy CMS. Najpopularniejsze to WordPress, Joomla oraz Drupal w przypadku stron www, zaś sklepy internetowe, którymi się opiekujemy to skrypty Prestashop, Woocommerce oraz polski Shoper. Na rynku dostępne są też mniej popularne systemy, dla których skuteczne pozycjonowanie w Google jest również możliwe.

Co się składa na działania SEO?

Na widoczność strony w wyszukiwarce wpływ ma ponad 200 czynników rankingowych. Wszystkie czynniki możemy podzielić na dwie główne grupy:

  • On-site SEO – wszelkie działania, które muszą być przeprowadzone na stronie pozycjonowanej. Optymalizacja tytułów i treści, dobór najlepszych słów kluczowych, poprawa linkowania wewnętrznego, struktura URL, dostosowanie do mobile, szybkość strony oraz inne aspekty techniczne.
  • Off-site SEO – działania, które nie wymagają dostępu do strony, czyli m.in. Link building, wartościowe katalogi, content marketing i sygnały z social mediów.

Połączenie tych dwóch typów działań gwarantuje sukces.

Pozycjonowanie, a linki sponsorowane Pozycjonowanie, a linki sponsorowane

Co dokładnie oferujemy?

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – SEO dla każdego rodzaju witryn www. Przeprowadzimy audyt, zbadamy konkurencję, sprawdzimy jakie są możliwości poprawienia pozycji w wyszukiwarce. Doradzimy najlepszą strategię pozycjonowania, która przyniesie wymierne korzyści.

Pozycjonowanie lokalne (Local SEO) to skupienie się na frazach zawierających lokalizację miejscowości, w której prowadzona jest działalność. Przykładem fraz lokalnych jest pozycjonowanie Częstochowa, pozycjonowanie stron Częstochowa, czy też tanie pozycjonowanie Częstochowa. Wymienione frazy zawierają zarówno usługę, jak i nazwę miejscowości. Wyświetlą się dla wszystkich wpisujących frazę bez względu na ich lokalizację, czyli użytkownicy z Warszawy, Krakowa i Gdańska uzyskają podobne rezultaty. Pozycjonując frazy regionalne skupiamy się, aby strona wyświetlała się wysoko zarówno dla fraz z miejscowości, jak i dla fraz bez miejscowości w danej geolokalizacji. Dzięki usłudze geolokalizacji wyświetlają się wyniki dla danej lokalizacji bez konieczności wpisywania nazwy miejscowości. Tak, więc w wpisując pozycjonowanie w Częstochowie, już bez nazwy miejscowości Google samo podpowie firmy z naszej okolicy zajmujące się pozycjonowaniem. Po wpisaniu frazy „pozycjonowanie” w innych miastach, wyniki będą zupełnie inne.

Pozycjonowanie long tail – długi ogon to pozycjonowanie szerokie fraz składających się z kilku słów kluczowych. Przykładem pozycjonowania długiego ogona mogą być frazy „skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego”, „pozycjonowanie stron internetowych Częstochowa”. Główna fraza „pozycjonowanie” została wzbogacona o kilka innych parametrów, które zawężają ilość wyników. Frazy long-tail generują nawet 70% ruchu z wyszukiwarki, a do tego ich konwersja jest dwukrotnie wyższa niż fraz ogólnych, ponieważ w ich przypadku Klient dostaje dokładnie takie wyniki jakich oczekuje.

Long tail to rozwiązanie stworzone dla ecommerce i rozbudowanych stron www.

Pozycjonowanie międzynarodowe – Wykonujemy usługi SEO również dla stron zagranicznych oraz polskich stron z tłumaczeniem na kilka języków.

Wyjście z filtra dla stron, które nie były pozycjonowane zgodnie z Wytycznymi i Zasadami Google. Strony stosujące niedozwolone praktyki Black Hat SEO, wpadają prędzej, czy później w filtr algorytmiczny lub ręczny. Skutkiem nałożonej kary jest drastyczny spadek ilości odwiedzin lub całkowite usunięcie strony z indeksu. Pomagamy przywrócić strony do normalnego funkcjonowania poprzez zastosowanie metod White Hat SEO, które są w 100% zgodne z wymaganiami wyszukiwarki. Skuteczne przeprowadzone działania pomogą w zdjęciu kary.

Jaki jest cennik pozycjonowania stron?

Działania SEO i pozycjonowanie jest uznawane za najtańszą formę reklamy w Internecie, a cennik pozycjonowania stron www jest zawsze uzależniony od konkurencyjności słów kluczowych. Brana jest pod uwagę ilość słów kluczowych oraz konkurencja w danej branży, czyli „ilu firmom zależy na tym, aby utrzymywać się na pierwszej stronie wyszukiwarki i jakie środki na to przeznaczają”. Model rozliczeń jaki stosujemy to opłata ryczałtowa, która nie ogranicza nas do kilku wybranych fraz, na które ma być strona widoczna w wyszukiwarce. W przeciwieństwie do pozycjonowania za efekt nie poprzestajemy tylko na wcześniej deklarowanych frazach, ale „walczymy” o to, aby jak najwięcej słów kluczowych znalazło się w TOP 10. Wybieramy elastycznie najlepsze frazy, dające też najwyższą stopę zwrotu z inwestycji dla Klienta. Zależy nam na długofalowej współpracy, dlatego na bieżąco monitorujemy również koszt konwersji za pomocą Google Analytics.

Co gwarantujemy?

  • Bezpieczne metody optymalizacji strony, ponieważ na bieżąco uwzględniamy wszelkie aktualizacje, aby szybko reagować na zmiany w algorytmie wyszukiwarki
  • Trwałe efekty i wymierne korzyści z pozycjonowania strony
  • Wsparcie specjalisty w zakresie reklamy w internecie
  • Stały monitoring i analizę strony
  • Indywidualne podejście do każdego projektu

Pozycjonowanie to sekret dochodowych stron i sklepów internetowych.