Marketing internetowy

Skuteczny marketing internetowy to wymóg ostatnich lat. Nie jest już luksusem i przywilejem posiadanie strony www, czy sklepu internetowego, ale stało się koniecznością. Każdy wie, że w internecie po prostu trzeba się pokazać, ponieważ jest to najprostsza i najtańsza metoda kontaktu z Klientem.

 

Czy samo posiadanie własnego serwisu www jest gwarancją sukcesu w internecie?

 

Kilka lat temu rzeczywiście to wystarczyło, aby zdominować internet w swojej branży, ale przez ostatnie lata pojawia się coraz więcej nowych firm i każdy stawia na reklamę w internecie. Każdy koncentruje się na reklamie w Google, aby być w top 10 wyników wyszukiwarki. Powoduje to bardzo wysokie zagęszczenie, które będzie automatycznie wymuszać spadek stron z top 10. Przetrwają tylko ci, który zainwestują w utrzymanie pozycji – pozycjonowanie.

 

Czym jest MARKETING INTERNETOWY?


Marketing internetowy to reklama w internecie, np. za pomocą pozycjonowania lub linków sponsorowanych.

 

Pozycjonowanie – optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, aby pojawiała się możliwie jak najwyżej w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki.

 

Linki sponsorowane – kampanie reklamowe w wyszukiwarce, tzw. boksy reklamowe, pojawiają się ponad lub obok wyników wyszukiwania.